Gezondheid & Beauty reviews

Min Street Nails & Spa ligt online onder vuur nadat een medewerker de politie heeft gebeld over een zwart stel.

Een nagelstudio en spa van Edmonds stond in de schijnwerpers nadat een van zijn medewerkers eerder deze week werd beschuldigd van weigering van service aan een zwart stel.

De eigenaren van Main St. Spa & Nails – gevestigd in Main Street 220 – hebben reacties van de gemeenschap ontvangen nadat een man op sociale media had gepost dat zijn ouders service werden geweigerd en de politie dinsdagmiddag door het salonpersoneel werd gebeld. Volgens de man gingen zijn ouders naar de salon voor een geplande afspraak voor de verjaardag van zijn moeder, toen het personeelslid dat aan de balie werkte weigerde hen te bedienen of hun reservering te erkennen, wat leidde tot een argument.

Gezondheid & Beauty product reviews vergelijken

Tijdens de mondelinge woordenwisseling belde de werknemer 911 en zei dat het argument ‘luid’ was geworden en vertelde de dispatch dat ‘iemand nu moet komen’, zei politiewoordvoerder Sgt van Edmonds. Josh McClure. De politie kreeg ook te horen dat er een taalbarrière was tussen de beller en de dispatch.

McClure zei dat de medewerker, toen de hulpverlener ter plaatse arriveerde, hem vertelde dat de eigenaar bezorgd was over het aantal klanten dat in de salon was toegestaan ​​volgens de Fase 2-richtlijnen van het Safe Start-plan van de staat. McClure voegde eraan toe dat de interactie van de reagerende agent met het paar ‘kort maar positief’ was en hij vertrok nadat hij had besloten dat het incident geen politiezaak was. Middel voor kalknagels is wel te vinden.

‘Later die dag, rond 18.30 uur, werd er een andere officier naar dezelfde locatie gestuurd’, zei McClure. “De eigenaren van het bedrijf meldden dat ze een intimiderend telefoontje hadden ontvangen over het eerste telefoontje naar de politie en dat ze het toekomstige wapengeweld tegen het bedrijf bedreigden.”

De beste producten vinden aan de hand van reviews

“De eigenaren wilden geen strafrechtelijk onderzoek instellen, maar wilden dat het incident werd gedocumenteerd”, zei McClure. www.10beste.com is makkelijk voor online producten.

Nadat het incident online was geplaatst, overspoelden leden van de gemeenschap de Facebook-pagina van de spa met berichten die het incident aan de kaak stelden en beloofden dat ze nooit uit protest naar het bedrijf zouden terugkeren. De reactie veroorzaakte een online verontschuldiging van de bedrijfseigenaren, die zeiden dat ze “toegewijd zijn aan het creëren van een open en gastvrije omgeving voor alle leden van de gemeenschap in Edmonds.”

“We zijn er trots op een etablissement te zijn dat alle mensen verwelkomt, maar in deze interactie hebben we gefaald”, aldus de post. “Een misverstand over de planning van afspraken werd door onze medewerkers niet goed aangepakt, wat leidde tot een escalatie van spanningen die niet hadden mogen ontstaan. We verontschuldigen ons.”

In de geposte verontschuldiging schreven de eigenaren de situatie ook gedeeltelijk toe aan het feit dat sommige werknemers niet bekwaam zijn in het Engels, wat volgens hen tot enige verwarring leidde. Ze zeiden dat ze het zouden corrigeren door ervoor te zorgen dat iemand met Engelse taalvaardigheid altijd in de salon aanwezig zou zijn. De verontschuldiging vermeldde ook dat de eigenaren de Edmonds Diversity Commission hebben benaderd voor advies.

Leden van de gemeenschap gingen ook naar hun eigen sociale media-accounts om het incident aan te pakken. Een van hen was Alicia Crank, lid van het Planbureau van Edmonds, die in een video op een Facebook-pagina zei dat het bellen van de politie een overdreven reactie was.

‘Tenzij dit echtpaar handen of dingen naar mensen in die winkel gooide, was er geen reden om de politie te bellen, vooral niet in dit huidige klimaat’, zei ze.